تجهیز نیروی زنگان

 

تجهیز نیروی زنگان همون سهمی که از سال گذشته و پس از اعلام مدیریت عاملی علیرضا احمدی همه منتظر بازگشاییش در قیمتهای بالا و صعودش بودند امروز و بعد از ماهها توقف نماد به شکلی دور از انتظار و با افت شدید قیمت باز شد تا این سهم هم چوب محبت مدیریت بورس رو به نوعی دیگه تجربه کنه!

خوب تقریبا همه ی فعالان از جبهه گیری مدیریت بورس در برابر دکتر احمدی (معروف به ریش قرمز بورس) آگاه هستند و اونچه باعث شد این نماد ماهها به ناحق متوقف بمونه (چرا که مدیریت شرکت خواستار بازگشایی بود و جالبه بدونیم حالا هم که نماد باز میشه بدلیل اعتراضات بسیار مدیریت این شرکت بوده) حضور این سهامدار نام آشنا بعنوان یکی از سهامداران عمده شرکت بوده .

با تمام این تفاسیر و با توجه به ۱. P/E مورد نظر این شرکت ، به اتمام رسیدن سال مالی ۸۵ (۳۰/۸/۸۵) و اعلام EPS سال ۸۶ به مبلغ ۴۵۰ ریال ۲. ترکیب سهامداران حقیقی عمده که مسلما باعث جلب نظر بازار به این سهم میشه و ۳. در پیش بودن مجمع سالیانه برای تقسیم سود ۸۵ و در نظر گرفتن این احتمال که امکان سقوط قیمت( زیر ۱۵۰ ) تقریبا وجود نداره ( با P/E =۶ قیمت این سهم۲۷۰ تومان میشه)... سهام نیروی زنگان با نماد شزنگ میتونه انتخابی بسیار مفید برای فعالان بلند مدت باشه.

راستی با توجه به نمادهای با بیشترین بازدید روزانه و نیز حجم معاملات سهامی مانند کروی (و در کنار وجود صف خرید برای کالسیمین و فرآوری) میشه به این نکته پی برد که این سهم همچنان مد نظر فعالان بزودی و در قیمتهای پایینتر شاهد جمع آوری صف فروش خواهد بود.

در مورد کچاد و ومعادن نیز تقریبا همین وضعیت صادقه و اگر طبق انتظار چادرملو برای افزایش سرمایه متوقف بشه رشد هر دو قریب الوقوع است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام
من کروی و فراوری و خارگ را دارم بدجوری دارم اذیت می شم همه می گن جای رشد داره شما نظرتون چیه

من هم به رشد سهام این شرکتها بسیار خوشبینم. کمی صبور باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد