مرور

 

بالاخره خبر واگذاری معدن انگوران به شرکت توسعه معادن روی قطعی شد، خبری که احیانا در مجمع بطور علنی و رسمی بیان میشه (به شخصه امیدوارم زودتر اعلام بشه).

امروز هم فملی (ملی مس) با تقسیم ۸۰ درصدی سود مبلغی معادل ۹۵ تومان رو به سهامداران خود داد تا خیلیها بیش از حد تصور راضی از مجمع برگردند.

در ضمن فرصتی بود تا با مسوولین شرکت بعد از اتمام مجمع صحبت داشته باشیم که خدا رو شکر خبر از اعلام قریب الوقوع تعدیل EPS امسال و اعلام پوشش مناسب ۳ ماهه دادند و از اونجا که شزکت مس نیز عمده فعالیتش به صادرات اختصاص داره (صادرات معاف از مالیات) و نیز تثبیت کف قیمت جهانی ۷۰۰۰ دلار با (وجود محاسبه EPS با نرخ ۶۲۰۰ دلار ) میتوان به رشد قیمتی این سهم بویژه با رشد قیمت جهانی با صعودی چشمگیر امیدوار بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

مصطفی پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://ww.ariahelp.com

درج آگهی رایگان با ضمانت 1000 بازدید



هنگام ارسال تبلیغات رایگان خود در سایت AriaHelp می توانید علاوه بر مشخص کردن زمان حذف آگهی ، تعداد بازدید از آگهی خود را نیز مشخص کنید .

این ویژگی این آسودگی خاطر را به شما می دهد که اگر در مدت زمان مشخص شده از آگهی شما به صورت مطلوب بازدید نشد این آگهی از سایت حذف نشود تا تعداد بازدید مشخص شده از آگهی شما صورت گیرد .

نوآوری در تبلیغات تخصص ماست .

آگهی عکسدار و متنی برای مدت 1 ماه با ضمانت 1000 بازدید + لینک پیوندی رایگان
قیمت هر ستاره در این سایت 3000 تومان

در صورتی که هنگام پر کردن فرم ثبت نام کد بازاریاب خود را نیز وارد کنید ، می توانید از امکان درج آگهی با ضمانت بازدید بهرمند شوید .

کد بازاریاب 123

برای درج تبلیغات در سایت AriaHelp پس از ثبت نام به منوی شخصی خود مراجعه فرمایید .

پورسانت بازدید از تبلیغات

شرکت افزار گستر اقتصاد با ثبت 287074 بوسیله پایگاه AriaHelp.com ، تعدادی کارمند امور بازاریابی تبلیغاتی به همراه آموزش تخصصی جهت بازاریابی و بازدید از تبلیغات ثبت نام می نماید .

با بازدید از هر تبلیغ در سایت AriaHelp 300 تومان پورسانت بگیرید . برای کسب اطلاعات کامل در این مورد به سایت www.AriaHelp.com مراجعه کرده و اطلاعیه دعوت به همکاری را مطالعه فرمایید و سپس فرم دعوت به همکاری را پر کرده و به منوی شخصی خود مراجعه فرمایید. لطفآ در قسمت کد بازاریاب: 123 را وارد کنید.



با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد